Visitas escolares

Guía escolar Grandas 2022-23

 

Antias de visitar el Museo…

 

Xornada de Portas Abertas pa profesores e monitores de centros educativos

7 d’outubre del 2022 e 3 de marzo del 2023. Ás 16:00 horas. Ás 16:00 horas

Propuémosche esta visita de toma de contacto pa conocer el espacio y as súas actividades.

Cómo participar: esta actividá é de bladre e precisa reserva previa al través d’este enlace: Reserva JPA.

 

Cómo visitar el Museo presencialmente

Os grupos escolares poden escoller entre algúas alternativas pa conocer os contidos del Museo. As propostas nun se poden xuntar, nun podendo faerse máis d’úa por grupo escolar e xornada.

Visita guiada completa

El mellor xeito de conocer el Museo. Visita d’úa hora a toda a esposición permanente, axeitada al nivel educativo de cada grupo. Un recorrido integral unde conocer a forma de vida das comunidades labradoras, as súas actividades de cadaldía, labores, oficios, tecnoloxía, ocio….

Actividá de baldre en castellano.

Os almacéis da casa labradora: horros, paneras e cabazos

Visita temática guiada de 45 minutos de duración dirixida a todos os públicos sobre as estructuras d’almacenamento tradicionales, tomando como base el horro, a panera y el cabazo del Museo. En acabando a visita, vaise dar al alumnao cadasóu recortable pa faer un horro col qu’han poder reforzar nel aula os conocementos adquiridos.

Actividá de baldre en castellano (baxo petición y dependendo da dispoñibilidá, pode realizarse en eonaviego).

Os inxenios hidráulicos: el molín farineiro

Visita temática guiada de 45 minutos de duración dirixida a todos os ciclos. El alumnao vai conocer el xeito d’aprovetar el auga como forza motriz. Imos parar nel molín hidráulico farineiro del Museo, qu’han poder ver funcionando, y imos revisar a importancia del pan pá comunidá labradora e todos os procesos necesarios pá súa elaboración, dende semar el cereal al producto final.

Actividá de baldre en castellano (baxo petición y dependendo da dispoñibilidá, pode realizarse en eonaviego).

A madera y os sus usos: demostracióis de tornería

Visita temática + actividá, d’úa hora de duración, pa todos os ciclos educativos. El alumnao vai aprender a diferenciar as principales clases de madera, cuáles eran os sous usos y os principales oficios que naceron de resultas da súa manipulación e trasformación Incluye recorrido esplicativo da Sala da Madera da Casa Rectoral, xogo participativo d’identificación de clases de madera e demostración esplicativa del funcionamento del torno de media volta.

Actividá de baldre en castellano (baxo petición y dependendo da dispoñibilidá, pode realizarse en eonaviego) dispoñible de mércoles a venres.

Yincana

Un xeito diferente de conocer el Museo coa superación d’algús retos qu’han faer qu’el alumnao teña que realizar algún labor ou atopar obxetos espostos nel Museo.

Actividá de baldre en castellano dirixida a Educación Primaria e con úa duración de 45-60 minutos. Dispoñible a partir de marzo.

Actividades personalizadas

Baxo demanda diseñamos actividades personalizadas axeitadas á materia e contidos que nos propoñan os centros.

__________

Información importante:

  • Has atopar el detalle de todas estas propostas na Guía escolar Grandas 2022-23.
  • • Nel caso das actividades presenciales, as alternativas propostas nun se poden xuntar, nun podendo faerse máis d’úa por grupo escolar e xornada.
  • • Actividades dispoñibles de mércoles a venres en horario de mañá.
  • • Baxo petición, e sempre que fora posible, poderían axustarse outras fechas y/ou horarios axeitaos ás necesidades del centro educativo.
  • Imprescindible reserva previa con alomenos 48 horas d’antelación.
  • • Se el grupo escolar supera a capacidá da visita ou actividá seleccionada, recoméndase contactar col Museo. El noso personal vai estudiar as alternativas posibles pa que todo el grupo poda faer a actividá
  • • Aconséllase preparación previa nel aula.
  • Podemos facilitar presuposto de trasporte dende el sou lugar d’orixe

 

El Museo dende el aula

El Museo ofrece a posibilidá de traballar dende el aula os sous contidos en colaboración on-line cos sous técnicos.

As cartas da memoria: aprendendo a investigar el Patrimonio inmaterial

Al través d’esta proposta, el alumnao (5.º e 6.º de Primaria y ESO) vai aprender a reconocer ese patrimonio e vaise convertir en investigador del Museo axudando de xeito activo a aumentar os nosos conocementos sobre as xeneracióis que nos precederon. Faise en varias fases: visualización nel Aula del vídeo “Memorias da nosa terra” José Blanco Álvarez. galocheiro; conexión vía Teams cos técnicos del Museo e realización d’entrevistas, posta en común nel aula e conexión vía Teams pa compartir as conclusióis das entrevistas.

 

Material didáctico

El Museo dispón de dúas láminas recortables coas que poder montar un horro ou un carro del país. Un xeito de conocer construíndo dous dos elementos máis característicos das casas labradoras.

 

Visitas accesibles

Contacta con nosoutros e xuntos imos axeitar a visita ás necesidades del tou grupo se ten algúa clas de diversidá funcional.

 

Xestiona a túa reserva

As reservas pódense tramitar por varias vías:

  • e• nos teléfonos 902 306 600 – 985 185 860. Neste teléfono tamén imos resolver todas as dudas que teñas al pensar a túa visita al Museo.
  • • al través del mail reservas@turismoycultura.asturias.es mandando formulario de reserva.
  • online. D’aquí a pouco.